Η Κίνα ανακοίνωσε την ενεργοποίηση μιας μηνιαίας περιόδου διαδικτυακών αγορών για το Φεστιβάλ της Άνοιξης που θα τελείται στις 29 Ιανουαρίου 2025. Η πρωτοβουλία αυτή ανήκει στο υπουργείο Εμπορίου, με τη συμμετοχή και την καθοδήγηση αρκετών άλλων υπουργείων και κυβερνητικών υπηρεσιών, καθώς και της Κινεζικής Ένωσης Καταναλωτών (CCA). Η πρωτοβουλία αυτή αναμένεται να προσφέρει στους καταναλωτές μια μοναδική ευκαιρία να αγοράσουν προϊόντα και υπηρεσίες μέσω του διαδικτύου, ενισχύοντας έτσι την ψηφιακή εμπειρία αγορών στη χώρα.