Κατηγορίες
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ήξεραν τα προβλήματα του Cyberpunk 2077 πριν την κυκλοφορία

Το προσωπικό του Cyberpunk 2077 ήξερε πόσο άσχημα ήταν τα προβλήματα πριν από την κυκλοφορία, επιβεβαιώνει έκθεση του Bloomberg

Δεν αποτελεί έκπληξη ότι οι υπάλληλοι της CD Projekt γνώριζαν τα θέματα του Cyberpunk 2077 πριν από την κυκλοφορία του.

Νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα, ο συνιδρυτής της CD Projekt, Marcin Iwiński, ζήτησε και πάλι συγγνώμη για την κατάσταση του Cyberpunk 2077. Το οποίο παρουσίασε κάποια bugs στον υπολογιστή άλλα πολύ μεγαλύτερα στις κονσόλες τελευταίας γενιάς. Ζητώντας συγγνώμη, ο Iwiński υποστήριξε ότι το εύρος των ζητημάτων του Cyberpunk 2077 δεν ήταν πλήρως γνωστό πριν από την κυκλοφορία του.

Ήμασταν αρκετά σκεπτικοί για τον ισχυρισμό του και μια νέα έκθεση του Jason Schreier για το Bloomberg, ήρθε να μας επιβεβαιώσει αφού οι υπάλληλοι στο στούντιο απορρίπτουν τους ισχυρισμούς του.

Ο Schreier αναφέρει ότι πήρε συνέντευξη από “πάνω από 20 νυν και πρώην υπαλλήλους της CD Projekt” για την έκθεση του. Και ότι πράγματι ο COVID-19 προκάλεσε δυσκολίες στην επικοινωνία και την παραγωγή. Αφού οι προγραμματιστές δεν μπορούσαν να εργαστούν σε κιτ ανάπτυξης κονσόλας στο γραφείο, για παράδειγμα.

Είπαν επίσης ότι οι εξωτερικές δοκιμές έδειξαν τα προβλήματα και τα bugs. Αλλά και τους προκάλεσε έκπληξη ο Iwiński όταν είπε ότι οι δοκιμές δεν έδειξαν “μεγάλο μέρος” των προβλημάτων του Cyberpunk.

“Καθώς η ημερομηνία κυκλοφορίας πλησίαζε, όλοι στο στούντιο ήξεραν ότι το παιχνίδι ήταν σε δύσκολη κατάσταση και χρειαζόταν περισσότερο χρόνο”. Γράφει ο Schreier, αναφερόμενος στην ημερομηνία κυκλοφορίας του Cyberpunk 2077 στις 19 Νοεμβρίου. Η οποία μεταφέρθηκε στις 10 Δεκεμβρίου μετά την τελική αναβολή. Κατά τη διάρκεια αυτής της καθυστέρησης τριών εβδομάδων, «εξαντλημένοι προγραμματιστές προσπάθησαν να διορθώσουν όσα μπορούσαν». Λέει, αλλά η ολοκλήρωση θα ήταν αδύνατη σε αυτό το σημείο.

Τα προβλήματα δεν λύθηκαν ακόμα και με υπερεργασία

Ο Schreier ανέφερε ότι και στο παρελθόν χρειάστηκαν υποχρεωτικές υπερωρίες για την διόρθωση προβλημάτων πριν από την κυκλοφορία ενός παιχνιδιού – στη CD Projekt συμπεριλαμβάνοντας άλλη μια ιστορία υπερβολικής εργασίας στα στούντιο.

“Υπήρχαν στιγμές που θα δούλευα έως και 13 ώρες την ημέρα. Λίγο περισσότερο από αυτό ήταν, μάλλον, το ρεκόρ μου. Δουλεύοντας έτσι για πέντε ημέρες την εβδομάδα”! Δήλωσε ο Adrian Jakubiak, πρώην προγραμματιστής ήχου της CD Projekt. “Έχω μερικούς φίλους που έχασαν τις οικογένειές τους λόγω αυτής της κατάστασης.” πρόσθεσε.

 

 

Η έκθεση περιγράφει επίσης εν συντομία προβλήματα που ξεκίνησαν πολύ νωρίτερα στην ανάπτυξη του Cyberpunk 2077. Όπως η πρόκληση της δημιουργίας ενός νέου engine ταυτόχρονα με το χτίσιμο παιχνιδιού πάνω σε αυτόν. Οι πρώην προγραμματιστές του Witcher 3 εγκατέλειψαν προφανώς το έργο αντιλαμβανόμενοι ότι το όραμα του Badowski ήταν αδύνατο. Οι εργαζόμενοι ανέφεραν επίσης ότι η CD Projekt δυσκολεύτηκε πολύ να διαχειριστεί μια ομάδα άνω των 500 ατόμων, η ​​οποία ήταν διπλάσια από την ομάδα ανάπτυξης του The Witcher 3.

Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να διαβάσετε στην πλήρη έκθεση, στο Bloomberg.

Τώρα που το Cyberpunk 2077 είναι έξω και η σκόνη έχει σχεδόν κάτσει, η CD Projekt λέει ότι επικεντρώνεται στην ενημέρωση του παιχνιδιού. Εξαιτίας αυτού, το δωρεάν DLC που υποσχέθηκε η εταιρία έρχεται λίγο αργότερα το 2021 από το αναμενόμενο.

Υπάρχει επίσης ένα stand alone multiplayer στοιχείο  που έρχεται κάποια στιγμή, αλλά δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να το δούμε φέτος. Ούτως ή άλλως το multiplayer αναμενόταν το 2022, ακόμη και πριν από την κυκλοφορία.

Techstories.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *