Αύξηση 9% στην Επιβατική Κίνηση στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών τον Απρίλιο 2025

Η επιβατική κίνηση στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) τον μήνα Απρίλιο 2025 αυξήθηκε κατά 9%, φτάνοντας τους 2,71 εκατομμύρια επιβάτες, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2024 όπου είχε φθάσει τους 2,48 εκατομμύρια επιβάτες.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΔΑΑ, τόσο η εγχώρια όσο και η διεθνής επιβατική κίνηση ξεπέρασαν τα επίπεδα του 2024 κατά 6,6% και 10,0% αντίστοιχα.

Κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2025, η επιβατική κίνηση του ΔΑΑ έφθασε τους 8,52 εκατομμύρια επιβάτες, σημειώνοντας άνοδο 10,6%. Τόσο η εσωτερική όσο και η διεθνής επιβατική κίνηση παρουσίασαν αύξηση κατά 4,1% και 13,3% αντίστοιχα.

Ο αριθμός των πτήσεων στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2025 ανήλθε σε 73.151, με αύξηση 8,5% σε σχέση με το 2024. Οι πτήσεις εσωτερικού παρουσίασαν μικρή άνοδο 1,3%, ενώ οι διεθνείς πτήσεις σημείωσαν αύξηση 13,2%.

Μοιράσου το

Αξίζει να διαβάσεις

Διαβασε ακόμη
σχετικα αρθρα

Πρόταση-βόμβα για τον Φερνάντες: Απόρριψη από την Αλ Χιλάλ

Η πρόταση-βόμβα για τον Μπρούνο Φερνάντες από την Αλ Χιλάλ απορρίφθηκε, με τον Ρούμπεν Αμορίμ να δηλώνει αναντικατάστατο τον Πορτογάλο μέσο της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.

Επιτυχία του προγράμματος απασχόλησης στη Θεσσαλία: Πάνω από 2.000 άνεργοι προσλήφθηκαν

Πάνω από 2.000 άνεργοι στη Θεσσαλία έχουν ήδη βρει εργασία μέσω του προγράμματος απασχόλησης της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης, με τρεις νέες δράσεις να ξεκινούν για τη δημιουργία θέσεων εργασίας και επιχειρήσεων.

Αλλαγές στην Αντιμετώπιση της Φοροδιαφυγής: Ορατή Μετασχηματιστική Διαδικασία

Ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κυριάκος Πιερρακάκης προαναγγέλλει μεγάλες αλλαγές στη χρήση των ψηφιακών μέσων για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, ενώ η γενική διευθύντρια του ΔΝΤ εκφράζει την επιθυμία να δει ανάλογες εξελίξεις παγκοσμίως.

Διυπουργική σύσκεψη για την ηλεκτρονική αξιολόγηση δημόσιων υπηρεσιών

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης προήδρευσε σε διυπουργική σύσκεψη για την παρουσίαση της νέας ηλεκτρονικής αξιολόγησης δημόσιων υπηρεσιών από τους πολίτες. Μέσω αυτής της διαδικασίας, οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να εκφράσουν την άποψή τους και να βοηθήσουν στη βελτίωση του δημόσιου τομέα.