Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων εστιάζει στην παρακολούθηση διάφορων χώρων δεξιώσεων και κοινωνικών εκδηλώσεων, όπως εταιρικά πάρτι και βαφτίσεις, μέσω του Ϩηφιακού πελατολογίου. Από το καλοκαίρι, οι ελεγκτικές δραστηριότητες θα επικεντρωθούν σε αυτούς τους τομείς, ενώ μέχρι το τέλος του έτους θα προστεθούν και άλλοι, όπως γυμναστήρια, κέντρα αισθητικής και φυσικοθεραπευτήρια.
Το ψηφιακό πελατολόγιο, ενεργοποιημένο από την ΑΑΔΕ, αποτελεί την εξέλιξη του παλαιότερου βιβλίου πελατών και επιτρέπει την παρακολούθηση της πελατειακής κίνησης των επαγγελματιών. Με τη δυνατότητα διασταύρωσης των συναλλαγών με τα δεδομένα στο MyData, ανιχνεύονται περιπτώσεις φοροδιαφυγής και φοροαποφυγής.
Η διαδικασία καταγραφής είναι πλέον αυτοματοποιημένη, με τους επαγγελματίες να σκανάρουν την πινακίδα των οχημάτων μέσω εφαρμογής κατά την είσοδο και έξοδο από τους χώρους. Έτσι, η ΑΑΔΕ μπορεί να ελέγχει τις συναλλαγές και να προβαίνει σε απαραίτητες ενέργειες σε περίπτωση παραβάσεων.
Το ψηφιακό πελατολόγιο προσφέρει στους επαγγελματίες αυτοματοποίηση στη διαχείριση των πελατών τους και συμμόρφωση με τις φορολογικές απαιτήσεις. Με τη δυνατότητα καταχώρισης νέων πελατών, ενημέρωσης υφιστάμενων εγγραφών και διασταύρωσης με αποδείξεις, διευκολύνεται η παρακολούθηση των συναλλαγών και η αποφυγή πιθανών λαθών.
Παράλληλα, η υποχρεωτική ηλεκτρονική τιμολόγηση πλησιάζει, με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να δίνει το «πράσινο φως». Αυτό το μέτρο αναμένεται να ενισχύσει την ασφάλεια στις συναλλαγές και να μειώσει την πιθανότητα απάτης στον ΦΠΑ, με τη διασφάλιση της ακρίβειας και της εγκυρότητας των τιμολογίων.