Η Nike έχει καταφέρει να κερδίσει έως τώρα τη “μάχη” των εταιρειών στο νέο Champions League, έχοντας τρεις από τις τέσσερις ομάδες στα ημιτελικά της διοργάνωσης – Μπαρτσελόνα, Παρί Σεν Ζερμέν και Ίντερ – αφήνοντας την Άρσεναλ στην Adidas.
Συνολικά, υπάρχουν 9 εταιρείες-προμηθευτές αθλητικού εξοπλισμού που ξεκίνησαν σε αυτό το νέο Champions League των 36 ομάδων. Η Adidas είχε τις περισσότερες, ντύνοντας 10 συλλόγους, με την τελευταία πρωταθλήτρια, τη Ρεάλ Μαδρίτης, να ξεχωρίζει. Στη συνέχεια, ακολούθησαν η Nike και η Puma με οκτώ ομάδες η καθεμία.
Η Puma ήταν παρούσα, μεταξύ άλλων, σε Μάντσεστερ Σίτι, Μπορούσια Ντόρτμουντ, Μίλαν και Λειψία. Εκτός από αυτές, η Castore είχε τέσσερις ομάδες, συμπεριλαμβανομένων των πρωταθλητών Γερμανίας Μπάγερ Λεβερκούζεν και της Φέγενορντ. Η Μακρόν είχε δύο ομάδες, Ερυθρό Αστέρα και Μπολόνια, ενώ από μία ομάδα οι New Balance, Jako, Joma και Kappa.