Στον κόσμο των κοινωνικών εκδηλώσεων και των επιχειρήσεων, η ΑΑΔΕ εστιάζει στο ψηφιακό πελατολόγιο, ενεργοποιώντας το σε συγκεκριμένους κλάδους. Από γυμναστήρια έως ξενοδοχεία, οι ελέγχοι αναμένεται να ενταθούν, εντοπίζοντας περιπτώσεις φοροαποφυγής και φοροδιαφυγής.
Το ψηφιακό πελατολόγιο αντικαθιστά το παλαιότερο βιβλίο πελατών, διευκολύνοντας τους επαγγελματίες στη διαχείριση των πελατών τους. Οι ελέγχοι γίνονται αυτόματα, με τη διασταύρωση των συναλλαγών και των αποδείξεων, αποτρέποντας λάθη και εξασφαλίζοντας συμμόρφωση με τις φορολογικές απαιτήσεις.
Η υποχρεωτική ηλεκτρονική τιμολόγηση πλησιάζει, αποτρέποντας την κλοπή και την απάτη στον ΦΠΑ. Με αυτό το μέτρο, οι συναλλαγές θα ελέγχονται αυτόματα, ενισχύοντας τη διαφάνεια και μειώνοντας τις πιθανότητες παραβάσεων.
Συνολικά, η ΑΑΔΕ προσφέρει στους επαγγελματίες αυτοματοποίηση και συμμόρφωση με τις νέες απαιτήσεις, διευκολύνοντας τη διαχείριση των πελατών και εξασφαλίζοντας την ορθή λειτουργία των επιχειρήσεων.