Η συμφωνία που είναι σε προχωρημένο στάδιο αναμένεται να ανανεώσει τη συνεργασία της αυτοκινητοβιομηχανίας Jeep με τη Γιουβέντους, μετά την αποτυχημένη προσπάθεια της ομάδας να εξασφαλίσει άλλο βασικό χορηγό. Η Jeep, θυγατρική του ομίλου Stellantis, υπήρξε ο βασικός χορηγός της Γιουβέντους από το 2012, με την αξία της χορηγίας να φτάνει τα 45 εκατ. ευρώ ετησίως.
Η απουσία βασικού χορηγού επιβαρύνει τα οικονομικά της Γιουβέντους, που προβλέπεται να κλείσει τη χρήση 2024-2025 με ζημίες, παρά την αύξηση εσόδων από την επιστροφή της στο Champions League. Η μητρική εταιρεία Exor έχει διαθέσει συνολικά 600 εκατ. ευρώ στη Γιουβέντους τα τελευταία έξι χρόνια.
Οι διαπραγματεύσεις με τη Jeep για μια νέα, πιο χαμηλή συμφωνία χορηγίας βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο και αναμένεται να ολοκληρωθούν μέχρι το Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων της FIFA. Επίσης, το λογότυπο του τουριστικού οργανισμού “Visit Detroit” αναμένεται να εμφανιστεί στη φανέλα της Γιουβέντους, προσφέροντας επιπλέον εσόδων στην ομάδα.
Η Γιουβέντους αρνήθηκε να σχολιάσει το θέμα, ενώ οι Stellantis και Visit Detroit δεν ήταν διαθέσιμοι για σχόλιο. Η ενδεχόμενη επιστροφή της Jeep ως βασικού χορηγού, μαζί με το Visit Detroit, αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά από την ιστοσελίδα SportBusiness.