Η έρευνα των στελεχών της Αντιτρομοκρατικής συνεχίζεται για την αποτύπωση των προφίλ των ατόμων που τοποθέτησαν βόμβα έξω από τα γραφεία της Hellenic Train στη Λεωφόρο Συγγρού.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι αστυνομικοί που ασχολούνται με την υπόθεση ερευνούν το κέντρο της Αθήνας και αναλύουν υλικό από κάμερες ασφαλείας για να εντοπίσουν τους υπευθύνους και να χαρτογραφήσουν τις κινήσεις τους, σύμφωνα με ρεπορτάζ του STAR.
Παράλληλα, τα εγκληματολογικά εργαστήρια της ΕΛΑΣ διεξάγουν αναλύσεις προκειμένου να προσδιορίσουν την εκρηκτική ύλη που χρησιμοποιήθηκε, ενώ οι έρευνες περιλαμβάνουν και τη συλλογή αποτυπωμάτων και γενετικού υλικού από τα υπολείμματα της βόμβας.
Οι αστυνομικοί εκτιμούν ότι πίσω από την επίθεση βρίσκονται άτομα που έχουν προηγούμενη εμπλοκή στο αντάρτικο πόλης ή που δρουν κατ’ εντολήν ανθρώπων του συγκεκριμένου χώρου. Για το λόγο αυτό, έχουν εξεταστεί παρόμοιες επιθέσεις του παρελθόντος, ώστε να διαπιστωθεί αν η τρέχουσα υπόθεση συνδέεται με αντίστοιχες ενέργειες.
Η συγκεκριμένη επίθεση φέρει ομοιότητες με την πυροδότηση βόμβας έξω από το υπουργείο Εργασίας τον Ιανουάριο του 2024.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν συγκεντρωθεί, οι δράστες φαίνεται ότι μετέφεραν τον αυτοσχέδιο ωρολογιακό μηχανισμό με σκούτερ χωρίς πινακίδες. Αφού στάθμευσαν το σκούτερ στην είσοδο των γραφείων, έδεσαν το σακίδιο με τη βόμβα χρησιμοποιώντας λουκέτο.
Νωρίτερα, άγνωστος είχε επικοινωνήσει με εφημερίδα και ιστοσελίδα, προειδοποιώντας ότι είχε τοποθετηθεί βόμβα και ότι θα εκραγεί σε 35 λεπτά.
Από την έκρηξη προκλήθηκαν σοβαρές υλικές ζημιές στη δομή του κτιρίου που στεγάζει τα γραφεία της εταιρείας, καθώς και σε σταθμευμένα οχήματα. Το οστικό κύμα ήταν τόσο ισχυρό που προκάλεσε ζημιές και σε γειτονικές πολυκατοικίες.
Το protothema.gr δημοσιεύει ηχητικό ντοκουμέντο από την ώρα της έκρηξης, στο οποίο ακούγεται ο εκκωφαντικός θόρυβος και οι αντιδράσεις των περαστικών.
Ο Δρ Θεόδωρος Λιόλιος, καθηγητής Πυρηνικής Φυσικής και Οπλικών Συστημάτων στη Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων, τόνισε ότι κάθε αυτοσχέδια εκρηκτική συσκευή είναι επικίνδυνη ακόμη και για τους χρήστες της, και ότι θα πρέπει να καταστρέφεται επί τόπου, σύμφωνα με τις διαδικασίες της ΕΛΑΣ.