Η διοίκηση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών και Μέσων Σταθερής Τροχιάς ανέλυσε τα χρόνια προβλήματα του ελληνικού σιδηροδρόμου και παρουσίασε τα αναγκαία βήματα για τον εκσυγχρονισμό του, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου με θέμα “Ελληνικός Σιδηρόδρομος: Μύθοι και Αλήθειες”. Εξέφρασαν επίσης την οδύνη τους για το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στις Τέμπες, ενώ απαίτησαν από την Πολιτεία απονομή δικαιοσύνης και απόδοση ευθυνών “σε όλα τα επίπεδα”.Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, αναφέρθηκαν στην απαξίωση του σιδηροδρόμου και παρουσιάστηκαν τα δομικά προβλήματα του, με κύρια αίτια τους λανθασμένους χειρισμούς και τη μη ολοκλήρωση έργων στα χρονοδιαγράμματα. Προτάσεις περιλάμβαναν προσλήψεις προσωπικού, ενίσχυση του οργανογράμματος και αναβάθμιση των υποδομών.Ο πρόεδρος της ΠΟΣ – ΜΣΤ, Ιωάννης Ντίτσας, υπογράμμισε τις αρνητικές επιπτώσεις του νόμου 3891/2010 στον σιδηρόδρομο και την υποχρηματοδότηση του, ενώ ο αναπληρωτής πρόεδρος, Νίκος Αχιλλεόπουλος, επισήμανε την έλλειψη εξειδικευμένου προσωπικού και τη γερασμένη κατάσταση του τροχαίου υλικού.Ο γενικός γραμματέας, Αλέξανδρος Τζαμπαζλής, επισήμανε ότι οι σιδηροδρομικοί ήταν οι πρώτοι που ζήτησαν απόδοση δικαιοσύνης και ευθυνών για το τραγικό δυστύχημα στις Τέμπες, καταδικάζοντας την υπαιτιότητα του σταθμάρχη και την παθογένεια με τη σύμβαση 717. Τέλος, ζήτησε εξηγήσεις για την καθυστέρηση της τηλεδιοίκησης και αναφέρθηκε στην ανάγκη επίλυσης των προβλημάτων του σιδηροδρόμου.