Σκηνές έντονης αναστάτωσης εκτυλίχθηκαν σε πτήση που εκτελούσε δρομολόγιο από τη Βρετανία προς την Αίγυπτο, όταν μια επιβάτιδα προκάλεσε σοβαρές εντάσεις, αναγκάζοντας το αεροσκάφος να εκτραπεί και να προσγειωθεί έκτακτα στην Αθήνα. Η γυναίκα, ηλικίας περίπου 40 ετών, φέρεται να είχε καταναλώσει αλκοόλ, όπως αναφέρουν οι μαρτυρίες των συνεπιβατών της.
Το περιστατικό συνέβη την Τετάρτη (12/3), μόλις δύο ώρες μετά την απογείωση της πτήσης W95777 της Wizz Air από το αεροδρόμιο Γκάτγουικ με προορισμό το δημοφιλές τουριστικό θέρετρο Χουργκάντα στην Ερυθρά Θάλασσα. Η γυναίκα άλλαξε θέση με άλλον επιβάτη και στη συνέχεια έγινε επιθετική, βρίζοντας το πλήρωμα καμπίνας, όταν της ζητήθηκε να ηρεμήσει.
«Ήταν απόλυτο χάος, δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο», δήλωσε ο Μάικλ Χαντς, 58 ετών, ο οποίος ταξίδευε με τη σύντροφό του. «Η γυναίκα είχε πιει αρκετά και ίσως το πλήρωμα δεν έπρεπε να της σερβίρει άλλο αλκοόλ» πρόσθεσε.
Καθώς το αεροσκάφος βρισκόταν στον ελληνικό εναέριο χώρο, η κατάσταση χειροτέρεψε, με τη γυναίκα να φωνάζει επανειλημμένα «Καλέστε την αστυνομία». Παρά τις προσπάθειες του πληρώματος να την ηρεμήσουν, η συμπεριφορά της παρέμεινε επιθετική, με αποτέλεσμα ο πιλότος να προειδοποιήσει ότι αν η επιβάτιδα δεν επέστρεφε στη θέση της εντός δύο λεπτών, η πτήση θα προχωρούσε σε αναγκαστική προσγείωση.
Όταν το αεροπλάνο προσγειώθηκε στην Αθήνα, αστυνομικοί εισήλθαν στο αεροσκάφος και απομάκρυναν τη γυναίκα, με τους υπόλοιπους επιβάτες να επευφημούν. Βίντεο από το περιστατικό δείχνει τις αντιδράσεις των επιβατών, με έναν εξ αυτών να λέει «Τώρα είναι αργά για δάκρυα» και κάποιον άλλο να υποστηρίζει ότι το «συγγνώμη» δεν αρκούσε.
Μετά την απομάκρυνσή της, ο κυβερνήτης του αεροσκάφους ευχαρίστησε τους επιβάτες για την υπομονή τους, διαβεβαιώνοντας ότι θα προσπαθούσαν να φτάσουν στον προορισμό τους το συντομότερο δυνατό.
Η αεροπορική εταιρεία Wizz Air επιβεβαίωσε το περιστατικό, αναφέροντας ότι η επιβάτιδα απομακρύνθηκε λόγω ανάρμοστης συμπεριφοράς. «Η αδικαιολόγητη αυτή συμπεριφορά ανάγκασε την πτήση να εκτραπεί στην Αθήνα, προκαλώντας επιπλέον καθυστερήσεις στην επιστροφή λόγω περιορισμών στο ωράριο του πληρώματος» δήλωσε η εταιρεία.
Η Wizz Air τόνισε ότι δίνει απόλυτη προτεραιότητα στην ασφάλεια των επιβατών και του πληρώματός της, εφαρμόζοντας πολιτική μηδενικής ανοχής σε περιστατικά παρενόχλησης ή ανάρμοστης συμπεριφοράς. Επιπλέον, ανακοίνωσε ότι θα κινηθεί νομικά εναντίον της επιβάτιδας, επισημαίνοντας ότι είναι «εντελώς απαράδεκτο επιβάτες που εργάζονται σκληρά για να απολαύσουν ένα ταξίδι, να επηρεάζονται αρνητικά από την ανάρμοστη συμπεριφορά ενός ατόμου».