Στην παρουσίαση έρευνας για την εμπειρία των πολιτών με τις ψηφιακές υπηρεσίες του δημόσιου τομέα στην Ελλάδα, ο υπουργός Ψηφικής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, αναγνώρισε τη σημαντική πρόοδο που έχει επιτευχθεί, τονίζοντας όμως τις ακόμα υπάρχουσες προκλήσεις. Η έρευνα αποκάλυψε πως η ψηφιοποίηση έχει προχωρήσει, αλλά απαιτούνται συνεχείς βελτιώσεις και αύξηση της πρόσβασης σε αυτές για όλους τους πολίτες.
Ο κ. Παπαστεργίου αναφέρθηκε στην επιτυχία του gov.gr wallet και την ενσωμάτωση των ψηφιακών διαπιστευτηρίων, υπογραμμίζοντας τη σημασία της συνεχούς βελτίωσης και της συλλογής κριτικών από τους πολίτες. Αναφέρθηκε επίσης στις προκλήσεις, όπως η διασφάλιση της πρόσβασης των ηλικιωμένων και η ανάγκη για συνεργασία μεταξύ διαφορετικών υπηρεσιών.
Ο υπουργός υπογράμμισε τον στόχο της κυβέρνησης για συνεχή βελτίωση των ψηφιακών υπηρεσιών, την απλοποίηση της γραφειοκρατίας και την αύξηση της ικανοποίησης των πολιτών. Προανήγγειλε επίσης την ανάπτυξη νέων εφαρμογών και τη συνεργασία για τη δημιουργία ενός ενιαίου ψηφιακού χώρου.
Αναφερόμενος στην έρευνα, επισήμανε την σημαντικότητα της ψηφιοποίησης για τους πολίτες, με την πλειοψηφία να θεωρεί ότι έχει παρατηρηθεί μείωση τα τελευταία χρόνια, ενώ αναδείχθηκαν και οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν ορισμένες υπηρεσίες του δημοσίου τομέα.
Τέλος, η υψηλή αναγνωρισιμότητα του gov.gr και η δημοφιλία των ψηφιακών υπηρεσιών μέσω αυτού αποτελούν ένδειξη της επιτυχημένης εφαρμογής της ψηφιοποίησης στην Ελλάδα.