Νέα ταινία “Materialists” της Σελίν Σονγκ με Ντακότα Τζόνσον, Κρις Έβανς και Πέδρο Πασκάλ

Η νέα ταινία της Σελίν Σονγκ με τίτλο “Materialists” ετοιμάζεται να κάνει πρεμιέρα από την A24 στις 13 Ιουνίου, φέρνοντας μια φρέσκια προσέγγιση στον κινηματογράφο.

Στο καστ της ταινίας ξεχωρίζουν οι Ντακότα Τζόνσον, Κρις Έβανς και Πέδρο Πασκάλ, προσφέροντας μια εντυπωσιακή ερμηνεία στους ρόλους τους.

Η ρομαντική κομεντί ακολουθεί την ιστορία μιας νεαρής, φιλόδοξης προξενήτρας της Νέας Υόρκης, που βρίσκεται ανάμεσα σε δύο άνδρες, τον “τέλειο” σύντροφο και τον όχι τόσο ιδανικό πρώην φίλο της.

Εκτός από τους κεντρικούς ηθοποιούς, το καστ περιλαμβάνει επίσης τις Ζόι Γουίντερς, Μαρίν ‘Αιρλαντ, Ντάσα Νεκράσοβα και Λουίζα Τζέικομπσον, υποσχόμενο ένα ενδιαφέρον σύνολο ερμηνειών.

Μοιράσου το

Αξίζει να διαβάσεις

Διαβασε ακόμη
σχετικα αρθρα

Η ΔΕΗ ανακοινώνει λειτουργικά κέρδη 1,8 δισ. ευρώ για το 2024 και στόχο 2 δισ. ευρώ για το 2025

Η ΔΕΗ ανακοίνωσε λειτουργικά κέρδη ύψους 1,8 δισ. ευρώ για το 2024, με στόχο τα 2 δισ. ευρώ για το 2025, αναδεικνύοντας την ανθεκτικότητα και την αύξηση των επενδύσεών της.

Ανακοίνωση ΕΟΚ: Αλλαγές στο πρόγραμμα της Α2 ανδρών στο μπάσκετ

Η Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης (ΕΟΚ) ανακοίνωσε σήμερα (26/3) ότι τα οκτώ παιχνίδια της 30ής και τελευταίας αγωνιστικής στην Α2 ανδρών στο μπάσκετ θα διεξαχθούν στις 16:00 το Σάββατο (5/4) για ευνόητους λόγους.

Αύξηση Αποδοχών Δημοσίων Υπαλλήλων: Νέα Μέτρα και Κόστη για το 2025

Το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών ανακοίνωσε την οριζόντια αύξηση των αποδοχών όλων των δημοσίων υπαλλήλων κατά 30 ευρώ, συνεχίζοντας τις προηγούμενες αυξήσεις. Τα μέτρα περιλαμβάνουν αυτοτελή φορολόγηση εφημεριών ιατρών, μείωση ασφαλιστικών εισφορών, και άλλες παρεμβάσεις, με συνολικό δημοσιονομικό κόστος 526 εκατ. ευρώ για το 2025.

Δίκη Ζεράρ Ντεπαρντιέ: Οι ισχυρισμοί του κατηγορούμενου και η αντίδραση των γυναικών

Ο ηθοποιός Ζεράρ Ντεπαρντιέ αρνείται την κατηγορία της σεξουαλικής επίθεσης σε δίκη στο Παρίσι, εκφράζοντας αμφιβολίες για την ερμηνεία των πράξεών του, ενώ η υπόθεση θίγει το θέμα της αντιμετώπισης των γυναικών στον κινηματογράφο.