Η υπόθεση αυτή θυμίζει έντονα τη μάχη του Δαβίδ με τον Γολιάθ. Από τη μία πλευρά βρίσκεται η οικογένεια Σκαγιά και η εταιρεία SKAG, η οποία έχει ταυτιστεί με τα σχολικά τετράδια σε σχεδόν 70 χρόνια λειτουργίας και παρουσιάζει ετήσιο κύκλο εργασιών γύρω από 8,5 εκατομμύρια ευρώ. Από την άλλη πλευρά, η Jumbo, υπό την ηγεσία του Απόστολου Βακάκη, έχει δημιουργήσει μια τεράστια επιχείρηση που υπερβαίνει το 1 δισεκατομμύριο ευρώ ετήσιου κύκλου εργασιών, επεκτεινόμενη σε πολλές κατηγορίες της λιανικής.
Η δικαστική διαμάχη που κρατά σχεδόν επτά χρόνια βρίσκει την οικογένεια Σκαγιά να διεκδικεί δικαίωση για τις κατηγορίες ότι ο πρώην πελάτης της έχει αντιγράψει σχεδόν όλα τα βασικά προϊόντα της, προσφέροντας φθηνές κινέζικες απομιμήσεις. Η αποζημίωση που ζητά ανέρχεται σε 2 εκατομμύρια ευρώ λόγω διαφυγόντων κερδών.
Από την πλευρά της, η Jumbo και ο Απόστολος Βακάκης υποστηρίζουν ότι η SKAG δεν έχει προσαρμοστεί στις συνθήκες της αγοράς και ότι οι ενστάσεις της πηγάζουν από την αδυναμία της να επιβάλει τις τιμές χονδρικής που επιθυμεί.
Η τελική απόφαση αναμένεται από τον Άρειο Πάγο, ο οποίος, αφού εξέτασε τις θέσεις και των δύο πλευρών, θα ανακοινώσει την απόφαση του έως τον ερχόμενο Απρίλιο. Η υπόθεση αυτή αναδεικνύει τη διαφορά μεταξύ των «μεγάλων» και των «μικρών» στην ελληνική αγορά, με τους δεύτερους να βρίσκονται σε πιο αδύναμη θέση για να προστατεύσουν τα συμφέροντά τους.
Η οικογένεια Σκαγιά εκφράζει την απογοήτευσή της από τις αποφάσεις των προηγούμενων δικαστηρίων, που έκριναν ότι υπάρχει αντιγραφή του σήματος «University», ωστόσο δεν επαρκούσαν για την πλήρη δικαίωση. Τα δικαστήρια αποφάσισαν ότι η SKAG θα λάβει μόλις 10.000 ευρώ ως αποζημίωση, αντί των 2 εκατομμυρίων που ζητούσε.
Η οικογένεια Σκαγιά θεωρεί ότι πρόκειται για ζήτημα ηθικής τάξης καιομαλής λειτουργίας της αγοράς, ελπίζοντας ότι ο Άρειος Πάγος θα την δικαιώσει τερματίζοντας αυτή τη δύσκολη διαδικασία. Σε περίπτωση που δεν δικαιωθεί, δηλώνει αποφασισμένη να προσφύγει και στα ευρωπαϊκά δικαστήρια.
Η ιστορία της διαμάχης ξεκινά το 2003, όταν οι δύο πλευρές ήταν εμπορικοί συνεργάτες, μέχρι το 2016, όταν οι Σκαγιά διαπίστωσαν ότι τα προϊόντα τους πωλούνταν μαζί με ανώτερης ποιότητας απομιμήσεις στα καταστήματα της Jumbo, οδηγώντας τους σε νομική δράση.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι οι σχέσεις είχαν ήδη διαταραχθεί νωρίτερα, λόγω ζητημάτων σχετικά με την εξόφληση τιμολογίων και τις πιέσεις για επιστροφή προϊόντων, γεγονός που οδήγησε σε ένταση και απειλές.