Η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνεχίζει να επιταχύνεται, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της πρόσφατης έρευνας που διενεργήθηκε από τη Eurostat. Το 2024, το 77% των χρηστών του Διαδικτύου πραγματοποίησε ηλεκτρονικές αγορές για προσωπική χρήση, μια αύξηση 17 ποσοστιαίων μονάδων σε σχέση με το 2014.
Σημαντική ανάπτυξη παρατηρήθηκε στη Βουλγαρία, όπου το ποσοστό αυτό αυξήθηκε κατά 29 ποσοστιαίες μονάδες, φτάνοντας το 57% για την περίοδο 2014-2024.
Στις χώρες με το υψηλότερο ποσοστό ηλεκτρονικών αγορών περιλαμβάνονται η Ιρλανδία (96%), η Ολλανδία (94%) και η Δανία (91%), ενώ η Βουλγαρία, η Ιταλία και η Ρουμανία διαθέτουν τα χαμηλότερα ποσοστά.
Εντυπωσιακή αύξηση παρατηρήθηκε στη Ρουμανία (+43 μονάδες), στην Ουγγαρία (+37 μονάδες) και στη Λιθουανία (+36 μονάδες) από το 2014 έως το 2024.
Τα προϊόντα που ξεχώρισαν στις ηλεκτρονικές αγορές του 2024 ήταν η ένδυση, η υπόδηση και τα αξεσουάρ, με το 45% των καταναλωτών να πραγματοποιούν αγορές σε αυτές τις κατηγορίες. Ακολούθησαν οι παραδόσεις τροφίμων, τα προϊόντα καλλυντικών και οι υπηρεσίες εστίασης.