Σύμφωνα με έρευνα του Πανελλήνιου Συλλόγου Εκπαιδευτών Οδήγησης, οι οδηγοί άνω των 65 ετών εμπλέκονται σε τροχαία κατά 16,6%, ενώ για τους οδηγούς άνω των 75 ετών, η αντίστοιχη εμπλοκή τους είναι 8,6%. Αυτά τα ποσοστά αποδεικνύουν ότι η ηλικία από μόνη της δεν αποτελεί κριτήριο για την ικανότητα οδήγησης και ότι οι ηλικιωμένοι οδηγοί δεν είναι απαραίτητα ακατάλληλοι και επικίνδυνοι κατά τη διάρκεια της οδήγησης.
Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτών Οδήγησης προτείνει αξιολόγηση των ηλικιωμένων οδηγών εξατομικευμένα ως προς τις οδηγικές τους ικανότητες, λαμβάνοντας υπόψη την υγεία, τη φυσική κατάσταση και τις γνωστικές λειτουργίες τους. Παράλληλα, προτείνει την ύπαρξη εναλλακτικών λύσεων μετακίνησης για τους ηλικιωμένους, όπως βελτίωση των δημόσιων συγκοινωνιών και υποστήριξη στη χρήση ταξί ή άλλων μέσων μεταφοράς.
Ο πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Εκπαιδευτών Οδήγησης, Αρης Ζωγράφος, υπογραμμίζει την ανάγκη για διεπιστημονική θεώρηση και σύγχρονα πρωτόκολλα αξιολόγησης των ηλικιωμένων οδηγών. Προτείνει την εκπαίδευση και ενημέρωση των οδηγών μέσω Κέντρων Εκπαίδευσης Κινητικότητας, ενώ υποστηρίζει τη δημιουργία ενός Ταμείου Εκπαίδευσης Κινητικότητας για την οικονομική υποστήριξη των ηλικιωμένων στη δια βίου μάθηση.