Η ΚΑΕ Ολυμπιακός εξέδωσε ανακοίνωση για τη ζήτηση εισιτηρίων στα εκτός έδρας ματς της ομάδας στη Euroleague, ενημερώνοντας τους φιλάθλους για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει στην εξασφάλιση μεγάλου αριθμού από “μαγικά χαρτάκια” και τους περιορισμούς που υπάρχουν. Ο Ολυμπιακός τόνισε πως “εξασφαλισμένα εισιτήρια υπάρχουν μόνο για όσους ταξιδεύουν με το τσάρτερ της ομάδας”, προσθέτοντας ότι καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την ικανοποίηση εξτρά αιτημάτων, αλλά δεν μπορεί να τα ικανοποιήσει όλα.
Στη σχετική ανακοίνωση της ΚΑΕ Ολυμπιακός αναφέρεται πως “τα εισιτήρια των αγώνων είναι περιορισμένα και πηγαίνουν σε συγκεκριμένα μέλη του κοινού”. Η ΚΑΕ Ολυμπιακός εξήγησε ότι παρόλες τις προσπάθειές της, τα εισιτήρια είναι περιορισμένα και εξαρτώνται από τις οδηγίες της Ευρωλίγκας και την πολιτική της αντίπαλης ομάδας.
Η ανακοίνωση αναφέρει επίσης ότι “εξασφαλισμένα εισιτήρια για τους αγώνες έχουν μόνο όσοι ταξιδεύουν με το πρόγραμμα ‘Together We Fly’, δηλαδή με το τσάρτερ της ομάδας”. Επιπλέον, η ΚΑΕ Ολυμπιακός επισημαίνει ότι δεν φέρει ευθύνη για προβλήματα που μπορεί να προκύψουν από την αγορά εισιτηρίων μέσω διαδικτύου ή δευτερογενών πλατφορμών.
Η ΚΑΕ Ολυμπιακός υπογραμμίζει ότι παρά τις προσπάθειές της, δεν είναι δυνατόν να ικανοποιήσει όλα τα αιτήματα για εισιτήρια στα εκτός έδρας ματς, ωστόσο, καταβάλλει τεράστια προσπάθεια για αυτό.
Τέλος, η ΚΑΕ Ολυμπιακός επισημαίνει ότι δεν φέρει ευθύνη για προβλήματα που μπορεί να προκύψουν από την αγορά εισιτηρίων μέσω διαδικτύου ή δευτερογενών πλατφορμών, όπως την είσοδο στο γήπεδο, την εγκυρότητα των εισιτηρίων και τα μέτρα ασφαλείας της γηπεδούχου ομάδας.