Ο οδηγός της Dacia, Νασέρ Αλ-Ατιγιά, κατάφερε να τερματίσει πρώτος στην πέμπτη ειδική διαδρομή του Ράλι Ντακάρ, αλλά η ποινή που του επιβλήθηκε τον στέρησε αυτή την τιμητική θέση. Ο Σεθ Κιντέρο της Toyota αναδείχθηκε τελικά νικητής του αγώνα.
Ο Αλ-Ατιγιά, με πέντε νίκες στο ενεργητικό του στο Ράλι Ντακάρ, κυριάρχησε στην απαιτητική πέμπτη ειδική διαδρομή του αγώνα αντοχής, η οποία είχε μήκος 428 χιλιόμετρα και διέσχιζε την περιοχή ανάμεσα στην Αλ Ούλα και το Χαΐλ. Παρόλα αυτά, μια ποινή δέκα λεπτών λόγω απώλειας ρεζέρβας τον υποχρέωσε να υποχωρήσει στη δεύτερη θέση, με μόλις ένα δευτερόλεπτο διαφορά από τον Κιντέρο.
Το σημαντικότερο νέο στην Dacia είναι το νέο σύστημα που προσφέρει, με τον εφεδρικό τροχό να τοποθετείται εσωτερικά στο αυτοκίνητο. Ένας μηχανισμός γρήγορης απελευθέρωσης του επιτρέπει να διευκολύνει τη ζωή των πληρωμάτων σε περίπτωση κλαταρίσματος, αλλά αυξάνει τον κίνδυνο πτώσης του τροχού σε περίπτωση σύγκρουσης με εμπόδιο.