Η Κίνα Ενεργοποιεί Μηνιαία Περίοδο Διαδικτυακών Αγορών για το Φεστιβάλ της Άνοιξης

Η Κίνα ανακοίνωσε την ενεργοποίηση μιας μηνιαίας περιόδου διαδικτυακών αγορών για το Φεστιβάλ της Άνοιξης που θα τελείται στις 29 Ιανουαρίου 2025. Η πρωτοβουλία αυτή ανήκει στο υπουργείο Εμπορίου, με τη συμμετοχή και την καθοδήγηση αρκετών άλλων υπουργείων και κυβερνητικών υπηρεσιών, καθώς και της Κινεζικής Ένωσης Καταναλωτών (CCA). Η πρωτοβουλία αυτή αναμένεται να προσφέρει στους καταναλωτές μια μοναδική ευκαιρία να αγοράσουν προϊόντα και υπηρεσίες μέσω του διαδικτύου, ενισχύοντας έτσι την ψηφιακή εμπειρία αγορών στη χώρα.

Μοιράσου το

Αξίζει να διαβάσεις

Διαβασε ακόμη
σχετικα αρθρα

Ο Συνεδριακός Τουρισμός στην Ελλάδα: Προκλήσεις και Προοπτικές

Ο συνεδριακός τουρισμός αποτελεί σημαντικό κομμάτι της ελληνικής οικονομίας, με προοπτικές ανάπτυξης και προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπιστούν. Η αύξηση της ζήτησης και η ανάγκη για βελτίωση των υποδομών αποτελούν κύρια θέματα που συζητούνται στον κλάδο.

Ανακοίνωση ΠΑΕ Ολυμπιακός για τα εισιτήρια του αγώνα με τον Παναθηναϊκό

Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ενημερώνει τους φιλάθλους της για τα εισιτήρια του αγώνα πρωταθλήματος με τον Παναθηναϊκό που θα διεξαχθεί στο "Γ. Καραϊσκάκης" στις 26 Ιανουαρίου. Τα εισιτήρια θα είναι διαθέσιμα αποκλειστικά μέσω ίντερνετ από τη Δευτέρα 20/01.

Στόχος η ένταξη της Κύπρου στη ζώνη Σένγκεν

Ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας, Νίκος Χριστοδουλίδης, αναφέρθηκε στην προετοιμασία της Κύπρου για την ένταξη στη ζώνη Σένγκεν, τη συνάντησή του με τον αρχηγό του CDU Φρίντριχ Μερτς και τις διμερείς συναντήσεις του στο περιθώριο της συνόδου του ΕΛΚ στο Βερολίνο.