Η αύξηση της χρήσης ψηφιακών εφαρμογών έχει ως αποτέλεσμα την ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και τη σημαντική μείωση των εκκρεμών αιτημάτων προς την Εφορία.
Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι μόλις σε δύο ημέρες λειτουργίας της ψηφιακής πλατφόρμας, ολοκληρώθηκαν μέσω της εφαρμογής 1450 σχετικές διαδικασίες.
Αυτές οι διαδικασίες ανήκαν στη λίστα των εκκρεμών αιτημάτων προς την ΑΑΔΕ.
Με την επιτάχυνση της επεξεργασίας των εκκρεμών αιτημάτων και τη μεταφορά μεγάλου μέρους σε ΔΟΥ εκτός Αττικής, ο αριθμός των εκκρεμοτήτων προς τους πολίτες μειώνεται καθημερινά.
Υπολογίζεται ότι, με τη θέση σε λειτουργία νέων ψηφιακών εφαρμογών, το πρόβλημα με τα εκκρεμή αιτήματα θα επιλυθεί σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.