Με γνώμονα την ενίσχυση της εξωστρέφειας της Αττικής και την προώθησή της, ως πολυδιάστατο τουριστικό προορισμό, ο Περιφερειάρχης Αττικής, Νίκος Χαρδαλιάς, πραγματοποίησε σειρά συναντήσεων στο Λονδίνο, με αφορμή τη διεθνή τουριστική έκθεση "World Travel Market (WTM) London 2024".Η συμμετοχή στην έκθεση αποτελεί σημαντικό βήμα για την Αττική, καθώς προσφέρει μια μοναδική πλατφόρμα δικτύωσης, συνεργασίας και προβολής του τουριστικού προϊόντος της περιοχής. Με πάνω από 5.000 εκθέτες και 40.000 επαγγελματίες του τουρισμού να συγκεντρώνονται στην έκθεση, η Αττική αναδεικνύεται ως ελκυστικός προορισμός.Η Περιφέρεια Αττικής προβάλλει την περιοχή ως "The Greater Athens Region", ενισχύοντας την εξωστρέφεια και προσελκύοντας το διεθνές κοινό. Ο κ. Χαρδαλιάς τόνισε τη σημασία της παρουσίας της Περιφέρειας στην έκθεση για την προβολή του τουριστικού προϊόντος της Αττικής, ενώ αναφέρθηκε στον στόχο της προώθησης της περιοχής ως αειφόρο και βιώσιμο τουριστικό προορισμό.Στο πλαίσιο της έκθεσης, πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με διάφορους εκπροσώπους του τουρισμού, στοχεύοντας στην ενίσχυση της προβολής της Αττικής σε διεθνές επίπεδο. Από την αμερικανική Expedia Group μέχρι την British Airways και τις εφημερίδες Washington Post, Wall Street Journal και New York Times, οι συναντήσεις είχαν ως στόχο την ενίσχυση της προβολής της Αττικής σε διεθνείς αγορές.Επίσης, πραγματοποιήθηκε εκδήλωση υποστήριξης του οινικού τουρισμού και ανάδειξης των τοπικών αμπελώνων του Λεκανοπεδίου, παρουσιάζοντας κρασιά από αττικούς αμπελώνες σε κορυφαίους καλεσμένους του χώρου. Με στρατηγικές συνεργασίες και προσπάθειες προβολής, η Αττική επιδιώκει να ενισχύσει τη θέση της ως προορισμός παγκόσμιας επιλογής.
Ενίσχυση της Αττικής ως Τουριστικού Προορισμού: Συναντήσεις στο Λονδίνο για Προβολή στην WTM London 2024
Επόμενο