Το Super Bowl συνεχίζει να σπάει ρεκόρ. Σύμφωνα με μια έκθεση κερδών για το πρώτο οικονομικό τρίμηνο, ανακοινώθηκε ότι έχουν εξαντληθεί όλοι οι "διαφημιστικοί χρόνοι" τρεις μήνες πριν από τη διεξαγωγή του αγώνα (9/2/25).
"Έχουμε ακόμα ένα αρκετά σταθερό πρόγραμμα μπροστά μας, με αποκορύφωμα την ήδη sold-out εκπομπή μας Super Bowl LIX (59ο) σε τιμή ρεκόρ", δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος της Fox Sports, Λάνκλαν Μέρντοχ.
Δεν έχουν δημοσιευτεί συγκεκριμένα στοιχεία, αλλά η δραστηριότητα πωλήσεων γύρω από το παιχνίδι έχει ξεπεράσει τα 7 εκατομμύρια δολάρια κάθε τριάντα δευτερόλεπτα! Η τιμή θα μπορούσε να είναι υψηλότερη από πέρυσι, διεκδικώντας νέο ρεκόρ.
Το Super Bowl LVIII έγινε η αμερικανική εκπομπή με την μεγαλύτερη τηλεθέαση. Όταν το Fox το πρόβαλε για πρώτη φορά το 2023, το δίκτυο ισχυρίστηκε ότι είχε σχεδόν 600 εκατομμύρια δολάρια σε διαφημιστικά έσοδα που σχετίζονται με τον αγώνα. Η 58η διοργάνωση συγκέντρωσε 62,5 εκατομμύρια διεθνείς θεατές, 10% περισσότερους από την προηγούμενη, όπως αναφέρει η εξειδικευμένη ιστοσελίδα της Αργεντινής marketingregistrado.
Το παιχνίδι με τους Κάνσας Σίτι Τσιφς εναντίον των Σαν Φρανσίσκο 49ερς στο πλαίσιο του τελικού (25-22) του Super Bowl του 2024, στις 12 Φεβρουαρίου, έγινε η μετάδοση στις ΗΠΑ με τις περισσότερες προβολές.