Η Ελλάδα παραμένει ελκυστική για νέα επενδυτικά κεφάλαια στους τομείς της εφοδιαστικής αλυσίδας και των αποθηκευτικών εγκαταστάσεων, καθώς έχει αναγνωριστεί ως στρατηγικός κόμβος διαμεταφορών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Η ισχυρή γεωπολιτική θέση της χώρας και η συνεχής βελτίωση των υποδομών της αντισταθμίζουν τις αρνητικές συνέπειες των γεωπολιτικών κρίσεων.
Σύμφωνα με την Επιτροπή Μελών Logistics του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, οι επενδύσεις σε αποθηκευτικούς χώρους θα διατηρήσουν την αναπτυξιακή πορεία του τομέα και στο μέλλον. Η ψηφιακή μετάβαση του κλάδου, με την αποδοχή των ηλεκτρονικών φορτωτικών και τη σταδιακή εφαρμογή του ηλεκτρονικού δελτίου αποστολής, συμβάλλει στο θετικό προσανατολισμό της αγοράς.
Στον τομέα των οδικών μεταφορών παρατηρείται μείωση των εξαγωγών, με ανοδική τάση μόνο στα τρόφιμα. Οι υψηλές τιμές κομίστρων οφείλονται στην έλλειψη οδηγών και τις αυξήσεις στα διόδια και στα ναύλα.
Στις ναυτιλιακές μεταφορές, παρατηρείται μείωση της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων από τον Πειραιά, αλλά σημαντική αύξηση στις αεροπορικές μεταφορές λόγω του αποκλεισμού του Καναλιού του Σουέζ.
Στον σιδηρόδρομο, οι μεταφορές εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν προβλήματα μετά τα γεγονότα στις Τέμπες και την κακοκαιρία Daniel.