Η Nike συνεχίζει τη συνεργασία της με το NBA (άνδρες) και το WNBA (γυναίκες) για επιπλέον 12 χρόνια, σε μια συμφωνία που περιλαμβάνει επίσης μια συνεργασία μάρκετινγκ και περιεχομένου. Η Nike είναι συνεργάτης του NBA από το 1992 και αντικατέστησε την Adidas ως προμηθευτής προϊόντων για τη σεζόν 2017-18. Η σχέση της με το WNBA χρονολογείται από την ίδρυση του πρωταθλήματος το 1997, με τη Nike να συμβάλλει στην αύξηση επενδύσεων 75 εκατομμυρίων δολαρίων το 2022, σύμφωνα με αναφορές.
Ο CEO της Nike, Έλιοτ Χιλ, δήλωσε: "Η Nike είναι ένας στρατηγικός συνεργάτης με ακλόνητη δέσμευση για την ανάπτυξη του παιχνιδιού, μαζί με το NBA, το WNBA και το NBA G League." Η Nike και η μάρκα Jordan παραμένουν οι κυρίαρχες μάρκες στις πωλήσεις παπουτσιών μπάσκετ και μεταξύ των παικτών. Την περασμένη σεζόν, το 73,5% των παικτών του NBA φόρεσε Nike ή Jordan, ενώ ακολούθησαν η Adidas, η New Balance και η Puma.
Η Nike έχει συμβόλαιο με πολλά από τα μεγαλύτερα αστέρια του NBA και του WNBA, συμπεριλαμβανομένων του Γιάννη Αντετοκούνμπο, του ΛεΜπρον Τζέιμς, του Κέβιν Ντουράντ, της Κέτλιν Κλαρκ και της Σαμπρίνα Ιονέσκου. Η συνεργασία της Nike με το NBA και το WNBA επιβεβαιώνει τη σταθερή παρουσία της στον κόσμο του μπάσκετ και την αφοσίωσή της στην υποστήριξη των αθλητικών οργανισμών και των αθλητών.