Η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) προχώρησε σε μια εκτεταμένη έρευνα κοινού, η οποία αποκάλυψε ότι σχεδόν 8 στους 10 πολίτες που είχαν επαφή με τη ΔΥΠΑ το τελευταίο εξάμηνο την αξιολόγησαν θετικά. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, το 78% από αυτούς αξιολόγησε θετικά τη ΔΥΠΑ συνολικά, ενώ το 77% εκτίμησε θετικά τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες εξυπηρέτησης πολιτών και το 75% την τηλεφωνική εξυπηρέτηση. Επιπλέον, το 72% θεωρεί χρήσιμες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες και τις ψηφιακές εφαρμογές της ΔΥΠΑ.
Οι πολίτες επίσης εκτίμησαν θετικά τις πρωτοβουλίες και τις μεταρρυθμίσεις της ΔΥΠΑ για την καταπολέμηση της ανεργίας, όπως τα προγράμματα απασχόλησης και ο ψηφιακός μετασχηματισμός. Ενδεικτικά, το 66% των δηλωθέντων άνεργων αξιολόγησε θετικά τις "Ημέρες Καριέρας". Ο διοικητής της ΔΥΠΑ, Σπύρος Πρωτοψάλτης, υπογράμμισε τη σημασία των αποτελεσμάτων, επισημαίνοντας τη συνεχή προσπάθεια για την παροχή σύγχρονων υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της αγοράς εργασίας.