Χρήστες του Gmail αναφέρουν ότι έχουν παρατηρήσει αλλαγές στον τρόπο εμφάνισης των εισερχομένων τους, καθώς φαίνεται να υπάρχουν περισσότερες διαφημίσεις εντός των email τους. Αυτό έχει δυσκολέψει την αναγνώριση αν ένα email είναι διαφήμιση ή απλό μήνυμα. Οι χρήστες έχουν καταγγείλει το θέμα στην Google, η οποία δεν έχει δώσει ακόμη επίσημη απάντηση για τον λόγο αυτής της αλλαγής στο Gmail.
Η μοναδική διαφορά που έχουν είναι ένα μικρό εικονίδιο με την λέξη “Διαφήμιση“. Πολλοί άνθρωποι χρησιμοποίησαν το Twitter για να διαμαρτυρηθούν για την Google και περιέγραψαν τις αλλαγές ως “πραγματικά ενοχλητικές” και “μια κακή εμπειρία“.
“Γεια σου @gmail! Η προσθήκη μιας διαφήμισης στη μέση των εισερχομένων email μου ΔΕΝ είναι ΚΑΛΗ“, είπε ένα άτομο.
“Ως άτομο που εργάζεται πολύ σκληρά για να κρατάει υπό έλεγχο το email του, είμαι πολύ έξαλλος που το Gmail απλώς βάζει τυχαίες διαφημίσεις στα εισερχόμενά μου τώρα” πρόσθεσε ένας άλλος.
“Δεν με πειράζουν μερικές πάνω πάνω, αλλά το να διασκορπίζονται τυχαία ανάμεσα στα email που διαβάζω είναι πραγματικά ενοχλητικό“, σχολίασε ένας τρίτος.
“Γεια @gmail, πώς να βγάλω αυτές τις διαφημίσεις από τις ροές εισερχομένων μου; Αυτή είναι μια τόσο κακή εμπειρία“, έγραψε ένας τέταρτος απογοητευμένος χρήστης.
Στη δήλωσή της στο 9to5Google, η εταιρεία δεν αρνήθηκε την αλλαγή αλλά εξέφρασε τη διάθεσή της να δοκιμάζει διαφορετικές μορφές. Ο τεχνολογικός γίγαντας επαναλαμβάνει ότι δεν πουλά ποτέ δεδομένα και δεν χρησιμοποιεί δεδομένα από το Gmail για διαφημίσεις.
“Πειραματιζόμαστε πάντα με μορφές και εργαζόμαστε σε τρόπους για να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να ανακαλύψουν και να συνδεθούν με νέες επιχειρήσεις“, είπε η Google στη δημοσίευση.
“Η καρτέλα “Προσφορές” εμφανίζει διαφημιστικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από επιχειρήσεις στις οποίες εγγράφονται οι χρήστες, καθώς και προσφορές από εταιρείες που μπορεί να αρέσουν στους άλλους.“
“Προσφέραμε διαφημίσεις instream στην καρτέλα “Προσφορές” πέρυσι σε κινητά και τον περασμένο μήνα επεκταθήκαμε και σε επιτραπέζιους υπολογιστές.“