Αυτό είναι το εντυπωσιακό νέο Citroen Ami! Ένα διθέσιο ηλεκτρικό όχημα που στοχεύει τους αστικούς οδηγούς που αναζητούν κάτι λίγο διαφορετικό για αυτά τα σύντομα ταξίδια γύρω από την πόλη. Πρέπει να τονίσουμε τώρα ότι δεν αυτοαποκαλείται αυτοκίνητο. Επίσημα, είναι quadricycle (τετράκυκλο).
Στο Παρίσι κυκλοφορεί ήδη!
Στην πραγματικότητα, λόγω αυτής της ιδιαιτερότητάς του, πρέπει να είστε μόνο 14 για να οδηγήσετε ένα στη Γαλλία! Έχει ήδη ξεδιπλωθεί στο Παρίσι, όπου οι οδηγοί θα έχουν σύντομα τρεις τρόπους για να βρεθούν πίσω από το τιμόνι του!
Αγοράζοντας το, για περίπου €6k
Ενοικιάζοντάς το για στην πάμφθηνη τιμή: £19.99 το μήνα (μετά από μια κατάθεση)
Ή χρησιμοποιώντας το ως μέρος ενός συστήματος κοινής χρήσης αυτοκινήτων σε όλη την πόλη.
Citroen Ami
Χαρακτηριστικά Citroen Ami
Η μπαταρία αυτού του ηλεκτρικού αυτοκινήτου αντέχει έως και 43 μίλια. Η τελική ταχύτητά του είναι 28 μίλια / ώρα, είναι αυστηρά προσανατολισμένη προς μικρές αποστάσεις και διαδρομές! Για μικρές αποστάσεις και βόλτες εντός της πόλης, είναι το πιο ιδανικό όχημα!
Οδηγώντας το στο κεντρικό Λονδίνο, αμέσως φαίνεται η χρηστικότητά του! Καθώς είναι αρκετά μικρό σε όγκο, μπορεί να ελιχθεί πολύ εύκολα σε όλα τα στενά της πόλης. Και το πάρκινγκ πιά… γίνεται παιχνιδάκι! Καθώς αυτό το μικρό μοντέλου της Citroen χωράει κυριολεκτικά παντού!
Citroen Ami
Μπορείτε να κάνετε εύκολους ελιγμούς από τις αναπόφευκτες ασφυκτικές καταστάσεις της πόλης που συχνά βρίσκεστε! Και να κατευθυνθείτε μέσα από κάποια στενά, που ένα συμβατικό αυτοκίνητο δεν θα μπορεί υπό άλλες συνθήκες.
Κατά τις δοκιμές, διαπιστώθηκε πως δυο τέτοια οχήματα μαζί χωράνε σε μία θέση παρκινγκ ενός κανονικού αυτοκινήτου. Το οποίο σημαίνει, όσο περισσότεροι προμηθευτούν αυτό το όχημα, τόσο θα αποσυμφορηθεί το πρόβλημα στάθμευσης στις μεγάλες πόλεις!
Φυσικά, δεν είναι ένα σκούτερ! Έτσι παρά το μικρό του μέγεθος, μπορείτε να έχετε πλήρη ασφάλεια στις μετακινήσεις σας!
Στο εσωτερικό υπάρχει μια πανοραμική ηλιοροφή, αρκετός χώρος για δύο από εσάς να καθίσετε άνετα. Επιπλέον, έχει ενσωματωμένη θήκη smartphone και τρεις βασικές λειτουργίες κίνησης – κίνηση, ουδέτερη και αντίστροφη. Τις οποίες αλλάζετε με το αριστερό σας χέρι στο κάθισμα από το πόδι σας.
Εσωτερικά
Υπάρχει και μια θερμάστρα, η οποία είναι σίγουρα μια αναβάθμιση από το τετράκυκλο Renault Twizzy! Το οποίο παρά το γεγονός ότι ήταν υπέροχο στην οδήγηση, γύρω γύρω δεν είχε καν παράθυρα. Δεν είναι ιδανικό αν οδηγείτε οπουδήποτε που χρειάζεστε περιμετρική όραση.
Το look που δημιούργησε η Citroen, χωρίς διακοσμητικά στοιχεία, είναι στην πραγματικότητα μια ευπρόσδεκτη αλλαγή από την πολυπλοκότητα πολλών ταμπλό αυτοκινήτων αυτές τις μέρες. Στο Ami, ρυθμίζετε τα κάτοπτρα πτέρυγας με το χέρι σας επίσης ανοίγοντας χειροκίνητα το παράθυρο.
Είναι επίσης ένα βασικό μέρος του σχεδίου για τη διατήρηση των χαμηλών δαπανών, για να το καταστήσει όσο το δυνατόν πιο προσιτό. Η ιδέα τελικά είναι να κάνουμε για την πόλη αυτό που έκανε το θρυλικό Citroen 2CV για την ύπαιθρο.
Τα δύο πάνελ της πόρτας είναι πανομοιότυπα για παράδειγμα. Και είναι διαθέσιμο μόνο σε ένα ματ μπλε-γκρι χρώμα που είναι αρκετά εντυπωσιακό στο μάτι.
Λόγω της σχετικά χαμηλής ενέργειας του κινητήρα (low-tech powertrain), μπορεί να φορτιστεί στο σπίτι! Χρησιμοποιήστε ένα βύσμα (τριών οδόντων) και σε μόλις τρεις ώρες είστε έτοιμοι! Καθιστώντας το εφικτό και ως μετακινούμενο αυτοκίνητο από τα περίχωρα μιας πόλης.
Προς το παρόν, η Citroen δεν το διαθέτει σε όλους. Επί του παρόντος, υπάρχει μια επιλογή “καταχωρήστε το ενδιαφέρον σας” στον ιστότοπο για να μετρήσει τη ζήτηση και το ενδιαφέρον του κόσμου.
Πολλοί κατασκευαστές μιλούν πολύ για να γίνουν “πάροχοι κινητικότητας” και όχι αυτοκινητοβιομηχανίες. Αλλά η Citroen έχει κάνει πραγματικά ένα μεγάλο βήμα για να υποστηρίξει αυτή τη θέση.
Πηγή: Techstories